serier, pyssel och mysig fika.

Hallo!

Idag tillbringade vi i stort sett hela förmiddagen med att kolla på Bron. Jag hann även att pyssla ihop mina små kort där jag har skrivit en personlig hälsning på. Dessa tillsammans med lite choklad ska jag ge till mina närmsta kollegor för att tacka för stödet de har gett mig och önska de en god jul.

På eftermiddagen fick jag dock lite bråttom iväg och lånade Björns cykel för att cykla in till stan för en mysig fika med min fina Therése där vi bytte julklappar och pratade en massa. 


Dagens outfit:
Strumpbyxor
Knästrumpor 
Stickad tröja
Allt från H&M 
Doctor Martens från Scorett


Jag fick en jättefin kopp och ett gott te av Therése i julklapp.  



När jag kom hem så värmde vi lite rester till middag och tittade på hockey som tyvärr inte gick så bra idag. 

Nu ska vi titta på Bron fram tills det är dags att sova. 

Hoppas ni har haft en bra måndag! 







Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Mysigt! ^_^ Tack för julklappen ^_^

Svar: Tack själv! 😊
Annaaaanas

2017-12-19 @ 10:22:16
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback