2007-06-12 - 2017-06-12

Hallo!
 
Idag är ingen vanlig dag, idag är det en speciell dag. Idag firar jag nämligen 10 år med en väldigt fin människa. Den 12 juni 2007 kom det en tjej fram till mig på fotbollsplanen i skolan och sa att min TH-tröja var fin. Det klickade direkt och efter det blev vi bästa vänner. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Som jag sa innan så tappade vi lite kontakten efter studenten men nu har vi hittat tillbaka till varandra igen och det är något som jag är så fruktansvärt glad för. 
 
Vi firade genom att gå till Coffee Shop på Triangeln där de äntligen hade is så det blev en ischai och kladdkaka. Sen blev det även lite shopping för min del i alla fall. En liten matlåda att ha till min frukost på vardagar och sen blev det en ljushållare och en matta till balkongen. Vill så gärna komma i ordning på balkongen och börja använda den mer. 
 
 
 
Nu ska jag varva ner lite frramför en film innan det är dags att gå och lägga sig. 
Men först här så kommer det som jag tror är den allra första bilden på mig och Therése men är inte helt hundra och sen en från idag. Lite skillnad ;)
 
Den här bilden är tagen på mitt 18-års kalas.
2008
 
Den här bilden är tagen idag. 
2017
 
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

HAHAH vilken bild!!!! JAG DÖR! 18 år? I think not, vi ser ut att vara 14! Heree guuuud vad kul hahahaha! Helt sjukt att man räknas som vuxen när man är så där liten!

Svar: Jag vet, det är sjukt HAHAH!!! Så söta vi var ^_^
Annaaaanas

2017-06-13 @ 08:41:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0