AW, rosor och tatuering.

Hallo!
 
Det blev inget bloggande i torsdags för då var vi ute på AW med jobbet. Det var riktigt trevligt, skrattade så jag fick ont i käkarna. Tyvärr så var min kollega Julia sjuk så hon missade mycket. Senare på kvällen innan jag skulle gå hem så fick jag reda på en sak som fick mig att gå hem och skrika i en kudde och gråta fruktansvärt till Björn i telefon. Dock så löste det sig sen på fred<agen på jobbet. När det var en halvtimme kvar innan jag fick gå hem så kallade cheferna in mig på kontoret och la fram ett nytt avtal där de gav mig tillsvidareanställning och lite löneförhöjning. Känns som en trygghet med ett fast jobb och det ser bra ut på CV:et.
 
 
 
Några av mina kollegor. 
 
I fredags när Björn äntligen kom hem så överraskande han mig med jättefina rosor för att fira min tillsvidareanställning. Blev så himla glad. 
 
 
Fina rosor!
 
I övrigt i helgen så flyttade vi Björn sista grejer och han fick säga hejdå till lägenheten som han har bott i i tio år. Nu är det lite småkaos i lägenheten här istället men vi ska nog få ihop det. Det var även dags för första sittningen på min tatuering. Jag klarade inte så mycket idag dock. Vet inte vad som hände men det gick inte mer. Vi har bokat en ny tid för att fortsätta om några veckor. Kan ta en bättre bild sen på det som blev nu. 
 
Resten av helgen så har jag hängt med Björn och tagit det lugnt. Idag tog vi även en promenad till Entré där vi shoppade lite på H&M eller heheh mest Björn och sen tog vi en fika på Espresso House. 
 
Bagels, Cold Brew och Islatte.
 
Nu sitter jag här med söndagsångest igen. Det är kort vecka nästa vecka men det är en liten tröst just nu. Vi får hoppas att jobbveckan går fort. 
 
Snart dags att göra mig i ordning för att sova tror jag så säger godnatt till er nu också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så fina ni är ♥ Du får berätta allt imorgon! ♥

Svar: Ni är fina <3 Absolut det ska jag <3
Annaaaanas

2017-06-19 @ 09:52:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0