heaven.

Hallo!
 
Ett band som Björn var tvungen att se på Gotthard. Ett band som jag inte hade hört talas om innan. Han sa att de tidigare hade en sångare som har en otrolig karisma och utrstrålning. Hans namn var Steve Lee. Han gick dock tragiskt bort i en motorcykel olycka 2010 när en lastbil fick sladd och körde på honom. 
 
Sen dess has de hittat en ny sångare. Jag blev glatt överraskad för jag tyckte det var riktigt bra. Hush, Stay with Me och Heaven är mina favoriter än så länge. När de spelade låten "Heaven" så hade de en tribute till Steve Lee. Jag blev väldigt rörd för jag tyckte det var så himla fint gjort. När jag tittade på Björn så stod han och torkade bort tårarna från sina kinder och då hade även jag svårt att hålla tårarna tillbaka. 
 
I alla fall så tycker jag att det är värt att ge dem en chans och lyssna på dem. 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0