helg och liten flytt

Hallo! 


Då var den helgen också över. Men som tur är så jobbar jag bara måndag i nästa vecka och sen har jag en veckas semester. Ska bli så skönt! 

I fredags så lyckades Björn lura mig. Jag trodde att han skulle komma som vanligt vid halv sju. Jag ringde honom som jag brukar när jag gick hem för att kolla om middagsmat men då visade sig att han hade flexat ut tidigare så han var redan hemma. Så han fick komma och möta mig vid affären så vi kunde handla tillsammans. Sen gjorde vi inte så mycket. I lördags så gick vi upp tidigt. Björn gick och hämtade en skåpbil som vi hyrt och sen hämtade vi saker här som skulle slängas och sen vid Björns lägenhet och hämta grejer och sen vidare till tippen. Där kom första incidenten då Björn lyckades skära sig på en spegel som senare också gick sönder. Sen hämtade vi mer grejer för att ställa i ett shurgard förråd och sista lasset blev hit. Här kom även incident två och tre. Björn blev värst drabbad, jag lyckades bara sparka till ett bord och fick lite ont i handflatorna av bärande. 

När vi var klara så åkte vi hem och duschade och fixade oss och åkte in till Lund för att fika hemma hos Björns syster. Efter det så åkte vi till Emporia och fixade lite saker. Vi köpte bland annat Lewis Hamilton monster energy drink som har lanserats på sweet love sugar. Den var väldigt lik original monstern. Ganska stor besvikelse faktiskt. Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt. Jag t o m somnade i soffan för jag var så trött efter dagen. 

Idag så tittade vi på moto3 innan vi åkte ut till mins föräldrar i Lomma och tittade på MotoGP, åt god mat och umgicks. Racet gick helt okej, kunde gått bättre men men. Nästa vecka är det Kataloniens grand prix och det kommer vi missa för att då är vi på srf. 

Nu tittar Björn och jag på söndagsfilm och sen är det dags för att sova. Jag ska upp och jobba medan Björn som har tagit ledigt imorgon får fixa lite här hemma istället. 

Hoppas ni alla har haft en bra helg! 

Jag idag i regnet.


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Det är tugnt att flytta! Skönt att han tog ledigt på måndag så han slipper åka upp och ner igen! ^^

Svar: Det är jobbigt ja, nästa gång det är dags att flytta så får det nog bli flyttfirma hahah. Ja det var skönt, sparade in lite pengar på det också och vi fick mer tid tillsammans ;)
Annaaaanas

2017-06-05 @ 10:56:14
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0