freitag

Hallo! 


Jag har länge velat bära klänning oftare. Tycker det är ganska skönt men har oftast inte känt mig bekväm. Jag ska dock försöka ändra på det så idag slog jag spiken i lådan och tog på mig en klänning, strumpbyxor, knästrumpor och en lång kofta. När jag väl behövde gå på toa på jobbet så kom jag på varför jag inte bär klänning så ofta hahah. 

Skämt åsido. Det kändes bra idag så ska försöka använda lite mer de klänningarna jag har. 


Dagen på jobbet gick helt okej. Gick inom Willys på vägen hem och handlade mat. Nu sitter jag och väntar på Björn som är försenad pga av tågstrul. Ska laga mat tills dess att han kommer hem. 

Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Vilken fin klänning! <3_<3

Svar: Tack så mycket! <3<3
Heavy Metal

2017-05-07 @ 21:34:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0