heading for destruction

Hallo!
 
 Ni vet dem dagarna då man bara känner sig värdelös? Det känns som man bara gör fel, att allt man säger misstolkas, att man misstolkar allt som alla andra säger. Det känns som att ingen i hela världen kan förstå? Man kan lika bra gå och lägga sig under täcket igen och inte gå upp mer då man känner att man inte bidrag till något bra. Man känner sig inte värd något. Har ni någon gång upplevt detta så vet ni vilken dag som jag har idag.
 
Dagen började inte så bra då jag sov väldigt dåligt i natt. Vände och vred på mig mycket, somnade och vaknade om vartannat hela tiden. När morgonen började komma krypande så börjar ångesten bli starkare och man börjar må illa. När jag väl kom till jobbet och varit där någon timme så kändes det okej. Sen har det bara gått utför, från lunch och fram till nu. Tur att inget gick fel på jobbet, då hade jag nog brutit ihop. 
 
Jag känner mig fruktansvärt ensam och vilsen i mina tankar. 
 
Dagens låt: 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jobbigt :( Hoppas morgondagen blir bättre. En dag färre till fredag! <3

Svar: Tack vännen! <3
Heavy Metal

2017-05-08 @ 21:44:23
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0