onsdags-dejt.

Hallo!
 
Det var ett tag sen jag bloggade. Har bara känt mig så tråkig de senaste dagarna, bara känt för att göra ingenting. Så därför har jag inte heller haft något att blogga om. Idag har jag dock lite att skriva för idag har jag haft min vanliga onsdags-dejt med Therése. Alltid lika trevligt att ses! Idag var vi på triangeln och vi lyckades hitta ett mysigt och lugnt hörn på Coffee Factory. 
 
 
Det var ganska varmt så vi tänkte att det var för att det var så varmt ute men sen såg vi att de hade tänt en brasa bredvid där vi satt hahah. Så det var ju inte så konstigt att det var lite varmt. 
 
 
Tror tyvärr inte att vi kommer ses nästa onsdag pga andra planer men längtar tills vi ses igen. Man kan koppla bort sina dåliga tankar för en stund och bara njuta av härligt umgänge. 
 
Imorgon ska jag till banken och se om vi kan skriva om lånet på mig. Just nu så står både min mor och jag på bostadslånet men nu jobbar jag (tyvärr bara visstid för att mina chefer av någon anledning inte vill ge en tillsvidare förrän efter två år) så det är väl bara rätt att det ska stå på mig då. 
 
Nu är det bara två jobbdagar kvar tills jag får träffa min fina Björn!
Det var väl det. 
Tjingeling
 

Kommentarer
Postat av: Svatantrya

Jag måste också införa en sådan där obligatoriska mitt-i-veckan-dejt. Supermysigt ju!

Svar: Det tycker jag att du ska! Det är supermysigt och skönt med bryt mitt i veckan.
Annaaaanas

2017-05-18 @ 08:41:47
URL: http://svatantrya.se
Postat av: Bunny Therése

Haha vilken knubbig liten hand jag har! XD Längtar till nästa fika när det än blir! ^_^

Svar: Nej bara en konstig vinkel XD
Det gör jag också! ^_^
Annaaaanas

2017-05-19 @ 10:07:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0