wednesday.

Hallo!
 
Tog en bild i morse på min outfit men insåg nu att den var ganska dålig haha. Det var i och för sig inget speciellt. Svarta byxor, bandtisha och min fluffiga kofta. 
 
idag fick jag träffa min fina Therése och vi pratade om allt från hår, kläder till träning och mat. Lika trevligt som vanligt. Idag blev det en pesto-sallad och en green mango smoothie på salads and smoothies.
 
Nu sitter jag dock hemma framför datorn, dricker te och bläddrar igenom boohoo.
 
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva nu mer än att man börjar se ljuset i tunnel. Det är endast två dagar kvar till helg och som  jag längtar. Inte för att det är något specielt planerat utan mer för att man ska få slippa att gå till jobbet. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahaha bilden XD

Du var superduperfin som alltid! ^^

Svar: Eller hur XDNej det var jag inte men du var! ^_^
Heavy Metal

2017-05-04 @ 13:32:44
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0