and I don't know what I've done to me.

Hallo!
 
Jag vet inte riktigt vad det är som händer riktigt. Ganska ofta så får jag ont i huvudet på jobbet och är trött. Vet inte om det är att jag anstränger mig mycket. Det har ju varit en omställning att gå från att vara sjukskriven till att jobba på ett nytt jobb. Det kan även vara luften på rummet eller ljuset som min kollega har påpekat. Min förhoppning är ju så klart att det försvinner i takt med att jag blir mer säker och hittar min plats här. Men vi får väl se. 
 
Dock så har jag inte mått så bra rent ångestmässigt heller. Var ganska frånvarande i söndags t ex. Det blir ju inte bättre heller att Björn blir ledsen när han ser mig nere för då bli jag ännu mer nere. Känner fortfarande en hög ångestnivå. Vet inte riktigt vad man ska göra när men efter 3 dagar fortfarande känner sig hängig, värdelös och vill hlest gräva en grop och gömma sig i. Någon som har ett förslag för jag vill bara må bättre igen?!
 
Medan ni tänker så kan ni kika på in vlogg från i lördags: 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Har tyvärr inga tips men du är välkommen hem och klappa kaniner om du vill! När jag blir ledsen/känner ångest brukar jag titta på mina händer och tänka på så många söta djur jag klappat, då mår jag bättre!
Och så vet jag mår bättre när jag träffar dig! <3

Svar: Tack, det gör jag gärna! Det var ju ett bra tips ändå, ska testa det. Det gör jag också så känns bra att vi ska träffas i eftermiddag! <3
Annaaaanas

2018-04-18 @ 09:58:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0