är det okej att vara salongs en tisdag?

Hallo!
 
Eftersom det är vår årsdag idag så ville vi uppmärksamma det med att gå ut och äta. Vi valde Piccolo Mondo som ligger på lilla torg här i Malmö. Italienskt är en favorit så det passade bra. Vi beställde varsin spaghetti-rätt och delade på en flaska vin. Till efterrätt så tog jag tiramisu och Björn rödvinskokta päron med glass och så varsin kaffe på det. 
 
Så fint tiramisun va upplagd.
 
Vi kan ju säga så här, det hade räckt med var sitt glas vin hahah. Av någon anledning så valde vi en flaska att dela på. Detta ledde till att jag har blivit ganska salongs. Det snurrar lite och man blir extra fnittrig. Som tur va så hade jag lånat Björns cykel och därför så fick vi gå hem vilket betyder att jag fick chansen att nyktra till lite i och med promenaden och den kyliga luften. Den sista 100-200 meterna så var vi dock lite busiga genom att Björn skjutsade mig på cykeln heheh. 
 
Så svaret på rubriken, framförallt enligt Björn, är ja eftersom det är våran årsdag.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

MYSIGT! Grattis till er!

Svar: Taack! :D
Annaaaanas

2018-04-04 @ 09:40:25
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0