bits and pieces.

Hallo!
 
Jag fick en flashback i morse. Det var 4 år sedan. Jag hade födelsedagsfest och var ganska desperat efter att hitta en partner. Det var en kille som jag var intressad av då som jag försökte få intresserad av mig. Tänk om jag visste då att jag 4 år senare skulle få ligga och krama mannen jag vill dela resten mitt liv med och att vi skulle vara förlovade och planerade bröllop. Att jag skulle sitta på ett heltidsjobb där jag även trivs. Just to be clear så är det inte samma kille som för fyra år sedan så ingen tror det. 
 
Mycket kan hända på kort tid och det har det gjort för mig. Jag har gått igenom en superjobbig period på en arbetsplats som inte funkade alls för mig. Jag börjar runda av mina samtal med min KBT-terapeut. Kommer ha ett till i maj och sen en uppföljning i augusti. Hon sa att det har gått fort nu på slutet sen jag började där och hon märker en ganska stor skillnad på mig. Den tjejen som först kom dit och det tjejen som går därfirån nu är inte helt densamma och det känns så bra. Kanske börjar saker och ting falla på plats i mitt liv nu.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése


Du är grym!

Svar: Men det är ju du som är grym! <3
Annaaaanas

2018-04-05 @ 13:41:10
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0