dansande bakterier.

Hallo!
 
Idag mår jag inte så bra. Har lite huvudvärk och börjar att få ont i halsen. Har fått detta innan på jobbet och då har det inte lett till något som vet inte om det är samma nu eller om det faktiskt är något. Jag satt med fönstret öppet innan för jag tänkte att det kan vara bra med lite frisk luft. Nackdelen är att man inte kan ha öppet så länge. Det går mycket tung trafik utanför som väsnas mycket och det drar kallt. Jag sitter redan men stickad tröja och en stickad kofta över det. Så håll tummarna för att det inte blir något. Ändå tur att man inte har supermycket att göra så man kan ta det lite lugnt. 
 
Vi har styrelsemöte ikväll så får se lite hur jag mår senare i eftermiddag/kväll om jag ska gå eller inte. Har ju inte direkt lust som det känns nu. Vill hellre krypa ner under täcket framför en film och sova. 
 
Delar med mig av en bild från min supermysiga fika med min Bunny Therése igår. Var väldigt stimmigt och högljutt denna gången så det blev inte en jättelång fika men det är alltid trevligt att träffa henne. 
 
 
 
Hoppas ni alla får en bra torsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Du kände ju dig lite småkrasslig redan i måndags så bättre att vila då :)

Svar: Jo det är sant :)
Annaaaanas

2018-04-05 @ 12:35:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0