one of us is going down.

Hallo!
 
Så klart så lyckades jag inte komma iväg till gymmet i helgen även fast jag hade intentioner till att göra det. Det var annat som kom ivägen. Men igår så lyckades jag åka inom efter jobbet och köra ett armpass. Glömde dock en tofs så fick köra med utsläppt hår men men det gick ju det också. 
 
Aminosyror med smak av persikoiste, yum!
 
 
Idag är det dock vilodag för att jag ska fika med Therése efter jobbet. Skönt för att idag mår jag inte så bra. Det har hela morgonen kittlat så mycket i näsan att jag håller på att bli tokig. Nu har det även börjat bli täppt och snorigt. Huvudvärken börjar också komma smygande. Sitter med långärmat och tjock stickad kofta och dricker te för att hålla upp värmen och klara denna dagen. Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hoppas du känner dig bättre imorgon! <3

Svar: Tack! <3
Annaaaanas

2018-04-25 @ 22:52:48
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0