last day.

Hallo!
 
FREDAG och sista dagen innan semestern! Jag märker dock på min kropp att jag börjar bli stressad över att vi ska iväg. Vi ska åka upp till vårt släktställe och vara där i några dagar, vilket i och för sig kommer att bli supermysigt men är alltid nervös innan jag ska iväg någonstans. Det är saker som ska fixas och det ska packas. Jag har inte ens börjat!? För att få ut det mesta utav tiden där uppe så har vi bestämt oss för att köra natt upp. Det tar ju ändå ca 8 timmar att köra och vi har tänkt att vara i Östhammar på lördagmorgon och handla mat och sen köra vidare ut till ön. 
 
 
 
Fattar inte varför jag ska bli så stressad alltid. Det är egentligen inte jättemycket som ska packas ner, med tanke på det fina vädret vi har så kommer det nog bli en hel del bad. Ska verkligen försöka att ta det lugnt nu, skriva en lista på saker som jag behöver göra och försöka bocka av så fort som möjligt så ska det nog bli bra. Världen går ju inte under om jag glömmer en tröja hemma liksom. 
 
 
Dags att försöka fokusera på att jobba i några timmar innan det är dags att cykla hem.
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hoppas ni får en mysig semester ^_^

Svar: Tack så mycket! :D
Annaaaanas

2018-08-03 @ 12:44:05
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0