4 dec.

Hallo!
 
Alltså, vart har tiden tagit vägen? Jag hänger inte med längre, dagarna bara flyger fram nu för tiden. Det är redan den 4 december, vilket också betyder att det är 20 dagar kvar till julafton (!). 
 
Det har varit riktigt stressigt på jobbet. Jag har för första gången sen jag började känt mig riktigt stressad och haft svårt att prioritera saker. Detta slänger mig lite tillbaka till mitt gamla jobb och jag vill verkligen inte hamna där igen. Jag har haft kunder som skällt på mig när jag inte gjort något fel utan det är frustration över företaget, jag glömmer göra saker som folk ber mig om eller glömmer att svara på mail. 
 
Nu börjar det dock kännas lite lugnare men det kan också vara för att halva företaget är på 2-dagars konferens med julfest. På torsdag och fredag är det dags för region syd och väst att göra samma sak. Vi ska vara på konferens i Tylösand och ha julfest på torsdagskvällen. Alla på kontoret har hajpat det riktigt mycket så jag hoppas verkligen att det blir så bra som de säger. I alla fall så ska det bli kul att få göra något annorlunda och träffa sina kollegor lite mer privat. 
 
Nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite fler vloggar. Tänker nog göra någon eller några med jultema. Om någon har ett förslag så får ni gärna skriva en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hoppas julfesten blir bra! :D

Svar: Tack, det tycker jag att det blev :)
Annaaaanas

2018-12-07 @ 14:26:04
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0