candy cane.

Hallo!
 
Alltså, vad händer?! Jag önskar verkligen att jag kunde vara bättre på att uppdatera här på bloggen men det är så mycket just nu. Och de gånger som jag faktiskt har lite tid över till att chilla de tar jag med glädje för jag behöver det. Är så avundsjuk på de som har tid men framförallt inspiration till att skriva på sin blogg. 
 
Lyckades bli sjuk efter julfesten, vilket jag inte var ensam om. Så jag var hemma i tre dagar. Låg och sov i två och sen jobbade jag lite hemifrån den tredje dagen. Eftersom vi var tre utav fem adminstratörer sjuka samtidigt så blev det jättemycket för de som var på jobbet. Detta resulterade i att det är för mycket att göra när man kom tillbaka till kontoret. Det har blivit kaos i mitt huvud och jag önskar att jag kunde klona mig så jag kunde göra allt samtidigt. Har varit så trött efter jobbet så knappt orkat göra något.
 
Idag är det i alla fall sista dagen innan man får lite julledigt. Jag kommer att jobba i mellandagarna men det är bara två dagar och sen är det lite ledigt igen. Björn och jag har inte fixat klart våra julklappar så vi måste till stan imorgon med alla andra miljoner människor som också är sent ute... Inget jag ser fram emot direkt. Det jobbigaste är också att vi inte vet vad vi ska köpa. Men om vi bestämmer det innan och ser till att vara ute när de öppnar så kanske det kan få hyfsat smidigt. Man kan ju alltid hoppas, eller hur.
 
Sista-dagen till ära har jag klänning och en mysig kofta på mig och små polkagrisar i öronen.  
 
 
 
 
 
Ha en fin fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

IIIIH BLOGGINLÄGG!!! :D Ok ska läsa nu haha!

Svar: Du är så söt haha! <3 <3
Annaaaanas

2018-12-22 @ 11:54:50
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Du är sååå fin jag saknar dig sååå! Hoppas ni hittade allt ni letade efter! Vi har skippat julklappar iår för det skapar bara stress och alla känner alltid att det är svårt att hitta presenter osv. Önskar dig en härlig ledighet, ta det lugnt <3

Svar: Saknar dig också!! Vi måste få igång våra fikor igen!Låter smart, har på ett sätt också velat skippa det men på ett sätt inte ;)
<3 <3
Annaaaanas

2018-12-22 @ 11:56:53
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0