gymdejt med bästis.

Hallo!
 
Va tiden går fort. Det har varit bröllopsmässa, träffat fina vänner m.m. Har inte riktigt haft orken eller lusten att blogga heller även fast jag kanske har haft tiden till det men nu sitter jag här i alla fall så yeey. 
 
För någon vecka sedan så skaffade jag gymkort. Tidigare i veckan så sprang jag på löpbandet, skönt att man kan springa inne istället för ute när det är så här kallt. Idag så hade Therése och jag en gymdejt. Eftersom hon är mycket mer erfaren på gym än vad jag är så har hon erbjudit att hjälpa mig och visa mig. Så träningen idag blev ett arm-, axel- och ryggpass. Jisses vad mina armar är trötta nu hahah. Tur att jag har Björn som jag kan hjälpa mig om träningsvärken blir allt för mycket. 
 
 
Efter träningspasset så sa Therése att det var dags att ta den obligatoriska gym-selfien. So said and done, här kommer en sådan.
Nästa gymdejt blir nästa lördag och då blir det rump- och benpass. Sen sticker hon till Barcelona för att jobba i två veckor så att då får jag klara mig själv. 
 
Hoppas ni har en bra lördag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahaha jag har bara exploderat över hela omklädningsrummet! Du är så stark! Du kommer bli ännu mer grym!!

Svar: Hahah nej, det är mina grejer också så du kan vara lugn! Tack min finaste vän och tack så mycket för hjälpen, det betyder väldigt mycket! <3
Annaaaanas

2018-02-10 @ 18:59:58
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0