mot Stockholm.

Hallo! 

Nu sitter Björn och jag på tåget på väg till Stockholm. Har inte varit här på ett tag, det har faktiskt varit en del som jag gjort och inte orkat skriva. Följde med mina vänner i VA Rocks till Halmstad i lördags och sålde merch och i söndags så var vi hos mina föräldrar nästan hela dagen.

Men när man sitter uttråkad på ett tåg så kan man ju passa på att blogga lite heheh. Filmar också så kan förhoppningsvis klippa ihop en lite vlogg till er när jag kommer hem. Har två liggande också som inte kommit ut än så hoppas jag hinner lägga upp de snart. 

Som sagt så är vi på väg till Stockholm. Ikväll är det hockey som vi ska se live och då ska vi passa på att träffa min syster, kanske min morfar, shoppa lite och gå på museum.


Mitt nya beroende. 
 



Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback