sista dagen.

Hallo!
 
Igår lyckades jag komma iväg och sprang på löpbandet på gymmet. Kändes bra faktiskt. På kvällen så gick vi på årsmötet i föreningen. Hade lite dåligt samvete för att jag släpade med mig Björn. Det brukar inte ta så lång tid, ungefär en timme men igår så tog det över tre timmar! Det blev diskussion om onödiga saker och en lite för detaljerad genomgång av föreningens ekonomi. Trodde ett tag att jag skulle somna. Men en intressant sak är att jag innan möte anmälde mitt intresse för att vara med i styrelsen och jag blev invald. Ska bli spännande att se hur det går heheh. 
 
Idag blir det en lugn förmiddag för att jag sedan ska göra mig i ordning för att åka till jobbet. Idag är nämligen den sista dagen på min semester och det betyder även att det är sista dagen på min anställning. Jag ska tömma mitt skrivbord och sen verkar det som att det blir någon avtackning eller så. Det ger mig redan ångest då jag inte gillar att stå i centrum så och ja det känns bara dåligt. Får försöka att bara mig mig igenom det, förhoppningsvis så kommer det att kännas skönt efteråt. 
 
Så på måndag börjar allvaret, då är jag arbetslös på riktigt. Känns bra men samtidigt riktigt läskigt. Bara tanken på att börja på ett nytt jobb, lära känna nya människor och sätta sig in i nya system och rutiner ger mig väldigt mycket ångest. Men att vara kvar på det här företaget hade förmodligen gett mig ännu mer ångest. Har svårt för förändringar och det är väl det som är det största hindret för mig. 
 
Önska mig lycka till i eftermiddag och så hörs vi förhoppningsvis lite senare. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag hoppas verkligen det går / gick bra! Och att de var snälla vid dig nu på din sista dag och allt!

Svar: Tack, det gick ganska bra ^_^
Annaaaanas

2018-02-16 @ 16:28:19
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0