klipp klipp.

Hallo!
 
Just nu sitter jag på caféet Condeco inne i stan. Jag ska iväg på ett möte vid två och tyckte inte att det var lönt att åka hem emellan. I morse satte jag nämligen klockan tidigare än vanligt för att ta bussen ut till Lomma där jag hade en tid hos frisören. Det var verkligen på tiden då jag inte klippt det på över 4 år (förutom luggen då men den klipper jag själv). Jag fick en liten skräckupplevelse sist jag klippte mig och har inte riktigt vågat mig till en frisör. Har tänkt några gånger att jag borde boka en tid då håret börjar bli riktigt slitet. Till slut fick jag mod till mig och bokade en tid hos min mors frisör. Som väntat så var det en del som fick ryka. Det blev nog nästan 10 cm som försvann men nu ser håret friskare ut, fylligare och har fått mer en form. Håret är fortfarande ganska långt ändå. Ska börja vårda det bättre så det kan bli längre heheh. Det behöver ju vara ganska långt till ett visst datum. Här kommer en före och efter bild på håret. Måste dock påpeka att håret är morgonfrisigt på bilden till vänster. En annan sak som känns viktig att säga är att jag inte har gjort något med färgen på håret. Bilderna är tagna i helt olika ljus och därför ser färgen annorlunda ut. Dock så behöver det verkligen en boost med hårfärg så ska försöka göra det nu i veckan. 
 
Skillnad?
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jättefint <3
Var nog ungefär fyra år sedan jag klippte mig sist, av samma anledning. Vågar inte gå och vet inte vart jag ska gå, men borde... Uwh hatar det!

Svar: Tack! <3Det är ganska skönt att få bort det slitna faktiskt och det kommer ju att växa ut igen ^_^ så heja heja boka tid!
Annaaaanas

2018-01-16 @ 16:01:50
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0