nachos och färs på kikärtor.

Hallo!
 
Idag blev det en tur ut till Emporia för oss. Fick shoppat en ny träningsbh på rean vilket verkligen behövdes. Har en som börjar bli slapp och en som är ganska ful som jag borde slänga. Borde nog egenltigen gå igenom de träningskläder jag har och byta ut lite. 
 
Vi bestämde oss för någon dag sedan att vi skulle ha nachos ikväll för att Björn har varit sugen på pico de gallo länge. Det får han dock ha helt för sig själv för det innehåller koriander och jag tycker verkligen inte om koriander. Tycker att det smakar tvål. Har smakat på det och det går inte. Dock så tycker Björn inte om avokado så jag får göra guacamole och ha den helt för mig själv. Yum! Vi hittade en vegofärs gjord på kikärter som vi bestämde oss att testa idag. Bortsett från att vi hade riven ost på våra nachos så blev middagen faktiskt vegansk idag. Färsen var helt okej tycker jag, smakade sesam tycker jag. Björn tyckte det var riktigt gott men jag föredrar nog ändå vegofärs som man kan köpa i frysdisken. 
 
 
Nu är det dags för hockey igen. Först är det Leksand mot Almtuna och sedan får vi ju titta på finalen i JVM där Sverige möter Kanada, om vi orkar vara vakna då hahah. Heja heja!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

KIKÄRTSFÄRS? Dream come true!! Måste prova! Undra hur lätt man kan göra egen.. hm!

Svar: JA! Prova prova :D Det borde gå ganska enkelt tycker man ju ^_^
Annaaaanas

2018-01-08 @ 01:07:47
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Vi kan prova denna färsen när vi kommer på tacokväll hos er! :D

Svar: Hahah sure ;D
Annaaaanas

2018-01-09 @ 00:05:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0