video och löpning.

Hallo!
 
Först och främst vill jag tipsa om mina fina vänner som spelar i bandet VA Rocks för de har idag släppt en musikvideo till sin nya singel. Titta på det vet jag!
 
 
 
Idag har jag invigt mina nya träningskläder som vi köpte i onsdag. Jag kunde i alla fall inviga linnet och det långärmade tröjan. Byxorna gick inte riktigt ihop med jackan som jag har haft sen innan hahah. 
Vi var duktiga som kom ut och sprang idag så nu har det blivit två gånger denna veckan, woho. 
 
 
Nu ska jag sätta mig och redigera lite vloggar och får se om någon kanske t o m kommer upp idag. 
 
Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Älskar känslan av nya träningskläder :D

2018-01-27 @ 11:33:50
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Älskar känslan av nya träningskläder :D

Svar: Ja det känns bättre på något sätt ;D
Annaaaanas

2018-01-27 @ 11:33:53
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0