alone.

Hallo!
 
Nu sitter jag här helt ensam på kontoret. Det är några få människor inne ibland. Idag är det t ex två provare inne men tror de ska iväg senare. Det känns lite konstigt att sitta här helt ensam samtidigt som det är lite skönt. Man kan ju sitta och gå runt utan skor och va lite mer avslappnad. Det jobbiga är att man inte har någon att fråga om det är något som dyker upp som man inte klarar av eller kan svara på. 
 
Skönt att det bara är denna veckan som jag är själv. Så jag har nästan klarat hälften nu så då ska jag väl klara andra hälften också. Jag får en hel del arkivering gjort, även åt mina kollegor och det är ju bra för det är inte alltid det finns tid till det annars. Vissa av dem har även lyckats samla på sig duktiga högar med papper som ska in i pärmar så det tar ju lite tid och därför förstår jag att de inte har tiden för arkivering hehe. 
 
 
Jag har lånat provchefens fläkt när han är på semester och kör den i bakgrunden i ett försök att få det lite svalare och cirkulation på luften. Det är varmt.. Nu önskar man att man hade semester så att man kunde vara ute och njuta av vädret i stället. Men men, det är förhoppningsvis fint väder när det är dags för mig att gå på semester.  
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Du och dina snapchatfilter XDDD <3

Svar: Man får ju göra något för att se snyggare ut än vad man är ;p
Annaaaanas

2018-07-30 @ 10:31:32
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0