backstage dream.

Hallo!
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg. Det får jag nog säga att jag har haft. Därför är jag inte alls taggad på måndag idag. 
 
Därför tänker jag att jag kan skriva om min helg istället. I lördags så fick jag nämligen följa med mina fina vänner i bandet VA Rocks till Sommarrock i Svedala. Kändes väldigt speciellt att få backstagepass och kunna springa runt men typ access överallt. Jag hjälpte till att sälja merch och vara där som stöd om någon behövde något. Jag som aldrig ha fått se en konsert från själva scenen tyckte ju så klart att det var så häftigt. Har alltid velat göra det och nu fick jag chansen. Det betyder också att vi fick stå backstage på scenen när Backyard Babies spelade! Det var en speciell känsla att stå där. Någon timme innan så gick Ida och jag förbi Dregen och man bara ehm oj där är han ja. vad ska jag göra nu, spela cool liksom. Haha starstruck japp. 
 
Vi fick även se lite andra band som Perikles, där Ida fick upp en sjunga en AC/DC-låt med dem, lite coolt ändå! Så såg Frida och jag lite av Samir och Viktor för skojs skull. Det var ju dock så pinsamt när de trodde att de spelade på Sweden Rock!? De sa det flera gånger dessutom. "Tänk va nice att man får spela på Sweden Rock", "Kom igen nu Sweden Rock". Som om de ens skulle kunna komma in på Sweden Rock liksom. No way. Att inte veta var man är som artist är ju pinsamt. Men men vi fick oss ett gott skratt i alla fall haha. 
 
Det blev en sen kväll, vilket jag inte är van vid. Kom inte i säng förrän strax efter halv tre. Det betydde också att det var väldigt svårt att komma upp dagen efter. Jag drack inget för det var jag som körde men var ändå helt slut. Kom inte upp förrän vid halv elva. Så det blev till att äta lite frukost, titta på Moto3 och sen göra sig i ordning och så cyklade vi ut till mina föräldrar dör vi tittade på MotoGP, fotboll och åt middag. Sen cyklade vi hem och chillade lite på soffan. Blev en sen kväll igen för jag insåg inte var klockan var. Kan ju också vara därför som jag är extra trött idag. 
 
Well well, här kommer lite bilder från i lördags.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Så häftigt!! Låter som en toppenhelg

2018-07-16 @ 13:13:31
URL: http://berikas.blogg.com
Postat av: Erika

Så häftigt!! Låter som en toppenhelg

Svar: Det var det verkligen :D
Annaaaanas

2018-07-16 @ 13:13:32
URL: http://berikas.blogg.com
Postat av: Bunny Therése

HAHAHAH SWEDEN ROCK? Asså hallå gå hem bara!
KUL att du fick hänga med backstage!! :D

Svar: HAHA, ja alla höns verkar inte riktigt vara hemma där XDJa det var jätteroligt!! :D
Annaaaanas

2018-07-17 @ 14:10:45
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0