.

Hallo!
 
Jag hade tänkt att skriva ett inlägg igår om hur helgen varit osv. Var ganska pepp igår och hade saker inplanerat att göra när jag kom hem. Visste väl på ett sätt att jag inte skulle hinna med allt som stid på listan men jag tänkte försöka. Men istället så fick jag nyheten på eftermiddagen att en i min släkt hade precis gått bort. Min humör och energi sjönk drastiskt. Fick kämpa sista halvtimmen på jobbet innan jag kunde cykla hem. Därför så blev det heller inte gjort speciellt mycket av det jag tänkt att göra. Ändå skönt att ha någon hemma att krama om när det blir jobbigt. 
 
Idag är det en lite avslagen version av mig som sitter på kontoret. Motivationen och energin är inte riktigt där. Men jag försöker så gott det går och det är faktiskt ganska bra att ha någon annat att fokusera på just nu.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Nej men fy! :( Stor kram!! <3

Svar: Tack vännen!! <3
Annaaaanas

2018-07-05 @ 09:21:54
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0