sticky.

Hallo!
 
Alltså det här är inte okej. Vi har så varmt på kontoret. Det har varit så tidigare veckor också men då fick vi öppna fönsterna och få in lite syre. Nu får vi inte öppna längre. Det var några ventilationssnubbar här igår. De skulle sänka temperaturen med 2 grader, hur de ens är möjligt då det inte finns någon kylanläggning!? De har även ändrat så att ventilationen kommer att stå på hela nätterna så att det kanske kan bli lite svalare. Men än så länge kan jag inte säga att det hjälper. Det är ju inte så att jag sitter med jättemycket kläder men ändå så är man helt klibbig om kroppen och man börjar få huvudvärk för att här inte är något syre inne. Man vill bara sträcka ut armen och öppna ett fönster men det får vi inte göra för det stör ventilationen.. Hur ska jag klara av att jobba i tre veckor till i detta är en mycket bra fråga. 
 
Nu ska jag försöka klara av de sista timmarna på jobb innan jag ska ta mig in till stan och fika med min fina Bunny Therése. Det ser jag fram emot så hoppas klockan går fort nu och att jag inte tuppar av innan dess haha.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Sorry att jag var lite låg igår :(

Svar: Ingen fara vännen, det är helt okej att ha såna dagar :) <3
Annaaaanas

2018-07-14 @ 11:11:07
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0