back to reality.

Hallo!
 
...och jag är tillbaka. Från de döda känns det nästan som haha. Jag skrev ju för två veckor sedan att jag skulle bli lite off för att jag var på Sweden Rock Festival. Dock så hade jag oturen att bli förkyld efteråt. Av lärdom efter tidigare år på festival så tog jag ledigt även på måndagen för att vila upp mig men det räckte inte detta året utan fick vara hemma från jobbet tisdag och onsdag. Var sedan tillbaka lite som en zombie på i torsdags och snörvlade, hostade och kraxade som en kråka. Tur att man har eget rum så man inte stör andra lika mycket. 
 
Helgen har annars varit lugn. Vi har spenderat den hos mina föräldrar och passat hunden medan de var iväg. Så det blev mest chill, vilket var välbehövligt. 
 
Är fortfarande lite snorig och hostar men det är bättre så nu ska vi kämpa oss igenom denna måndagen och efter jobbet väntar en fika med fina Therése. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Kämpa kämpa!! :'D

Svar: Det som får mig att kämpa är att jag ska få träffa dig i eftermiddag :D
Annaaaanas

2018-06-18 @ 10:46:26
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Svar: Samma här! Räknar ner timmarna nu, tre timmar kvar!! :D WE CAN DO IT!

Svar: JA SNART! :D
Annaaaanas

2018-06-18 @ 13:29:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0