mat, minigolf och grönska.

Hallo!
 
Hrm, ja..flera gånger har jag tänkt att skriva men det har inte blivit av. Det har väl egentligen inte hänt supermycket sen jag skrev sist. Hade en jättemysig fika och liten shoppingrunda med Bunny Therése i förra veckan, var på möte om grannsamverkan och sen var det ju så klart midsommar. Vi firade med mina föräldrar i deras sommarstuga. Förutom blåsten så kunde man inte önska sig bättre väder. 
 
God mat och gott sällskap. Jag gjorde en vegansk efterrätt i form av glass, maränger och jordgubbar. Yum! Det börjar bli lite av min paradefterrätt haha. Utöver det så spelade vi en turnering i minigolf och det fixades lite i trädgården. Eller jag gjorde kanske inte så mycket, jag hjälpte mer till att diska men det fälldes lite träd och trimmades buskar. 
 
 
Så söt!
 
Som vanligt så gick helgen snabbt, även fast man hade en dag extra ledigt. Nu har man några hela veckor innan det är dags för en veckas semester. För att det ska kännas lite bättre så kan man unna sig lite lyx. Därför passade vi på att äta ute på Vapiano igår när vi var på Emporia och uträttade ärenden. Så gott! Bästa är ju San Pellegrino Lemonata, så läskande och sur. Synd bara att det är så lite i en sån flaska. Fast samtidigt tur för man blir lite sträv i munnen haha.
 
 
Idag är det tisdag och det händer inget speciellt. Vi har inte riktigt bestämt än vad som händer i eftermiddag efter jobbet så vi får se. 
 
Anyway, för att avsluta detta blandade inlägg så vill jag önska alla en trevlig tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Åh Vapiano! Det var längesedan :D

Svar: I Berlin 😄❤️
Annaaaanas

2018-06-26 @ 15:00:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0