torsdag.

Hallo!
 
Det är så skönt med eget rum där man kan gå barfota haha. Tur nog så har jag en sån pass lång klänning att det inte syns att jag inte har några skor. LIte jobbigt när man ska hämta papper i skrivaren eller till någon kolleg för då måste man ta på sig skorna igen. 
 
Annars händer det inte något speciellt idag. Ska jobba några timmar till och sen har jag inte så mycket att göra hemma. Ska se om jag möjligen sätter mig och redigerar lite eller om jag äntligen kan få tummarna loss och städa lite. Solen skiner och det är riktigt varmt idag så egentligen så är det ju lite synd att vara inne, man borde passa på att vara ute. 
 
Bjuder på en bild från Sweden Rock i brist på annat. Man längtar ju verkligen tillbaka, det var så skönt att ligga där i gräset, lyssna på bra musik och med en cider i handen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Går också barfota, det är sååå skönt! Och bra för fossingarna!

Svar: Visst är det!? :D Extra plus för att det är bra! ;)
Annaaaanas

2018-06-28 @ 13:48:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0