handled..

Hallo!
 
Det blev inget gym igår. Min handled har blivit värre och jag kände att det är dumt att träna armar då. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare med detta. Borde jag ta kontakt med vårdcentralen eller ska jag bara fortsätta linda den och försöka undvika att använda den för mycket och vänta på att det ska gå över av sig själv? Det börjar bli lite mer av en molande värk. Kanske gör jag fel? Just nu är den tejpad och med ett handledsskydd över. Har försökt att googla på det också men får inget bra svar, tycker jag. 
 
Vill ju inte heller att detta ska förstöra min träning. Nu när jag börjat bli duktig och kommit igång med det. Någon som har något tips eller råd på hur jag ska gå vidare? 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag skadade båda mina handleder vid poleträning förr förra sommaren.. gick med handledsskydd i två veckor på ena armen med skena så jag inte kunde böja handleden.. Handleder är svåra eftersom de är så aktiva och man måste tvångsvila. Har du skena i eller kan du röra handleden?

Svar: Aj! Blev det bättre sen? Jag kan röra min handled, men kanske borde skaffa sån med skena? Funkar det att linda den annars tror du, alltså med bandage så det inte går att röra den? Ja det är verkligen svårt, man använder handlederna heller tiden.
Annaaaanas

2018-05-23 @ 10:01:09
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0