hot wire.

Hallo!
 
Vi kör en tidig dag till, lika bra. Alltså, vi har så varmt på kontoret. Det blir så svårt att jobba då. Värst är det på eftermiddagarna då solen står rätt på. Jag vet att man inte ska klaga på värmen för det är ju skönt men den får gärna hålla sig utomhus. Inomhus kan det få vara svalare. Då njuter man mer av värmen ute tror jag. 
 
Har försökt att ta på mig lite luftiga kläder idag så att det inte blir allt för jobbigt. Sen blir det hinkvis med vatten på det också. 
 
 
 
Idag är en liten special dag igen, för idag är det dags för brudklänningsprovning nr 3. Ska tillbaka till samma butik som sist och prova mina favoriter från förra gången. Får se om jag lyckas bestämma mig för en idag. Iih spännande! 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

IIiih jag hoppas du bestämmer dig idag :D Så spännande! :D Kameran och jag är redo, tiden går såååå långsaaamt haha!

Svar: Det blev ett beslut och tack för att du följde med och hjälpte till! 😄 💜
Annaaaanas

2018-05-30 @ 14:11:45
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0