tidig tisdag.

Hallo!
 
Idag är jag tidig på jobbet. Behöver jobba in lite tid då jag behöver gå lite tidigare två dagar och sen har en tandläkartid... Inte så roligt att jobba in tid för men vad ska man göra liksom. Så nu sitter jag här, jag föredrar faktiskt att börja tidigare än att sitta kvar längre på eftermiddagen. Oftast är det lite lugnare och man kan börja dagen lite lugnt if that makes any sense. På eftermiddagen när alla börjar gå hem så är det inte lika roligt att sitta kvar för då vill man ju hem själv också. Men så tycker jag, kanske inte alla som tycker det. 
 
 
 
Nu kör vi denna soliga tisdag!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hos mig är det trevligast att sitta på eftermiddagen för det känns som att man får mer gjort då man är ensam. Men morgonen är ju klart mer nice och kunna gå tidigt sen! :D

Lycka till hos tandläkaren!

Svar: Jo det är sant och du har ju inga kineser eller japaner som stör dig på eftermiddagen heller ;p Det beror helt klart på vilket jobb man har ^_^
Annaaaanas

2018-05-29 @ 13:28:49
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0