tisdag.

Hallo!
 
Så skönt det var att vara ledig! Man kanske hade önskat några dagar till, speciellt eftersom det är en hel arbetsvecka nu. Men men, jag har lite mer ledighet som kommer snart så får se fram emot det istället. 
 
Ledigheten tillbringades med att titta på gamla bilar, hämta min vigselring och Björns vigselring, ha en supermysig kväll med Bunny Therése och hennes Youtube-kompis Vaniljcheyen, filmat en video som ska bli spännande att redigera (får se om det blir något bra över huvudtaget hahah) och sen var vi ute i Skanör och titta på fåglar med Björns mamma, särbo och vänner till dem. 
 
Har tagit lite bilder så blir ett bildbombsinlägg lite senare. Idag blev min terapeut-tid inställd så det blir gymmet idag istället. Får se om det blir armar eller ben. Förmodligen armar för att vi var ute och sprang igår så vet inte om benen pallar hahah. Nu ska jag jobba klart de sista timmarna så att jag kan komma ut och njuta av den underbara solen sen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Vad mycket ni hann med i helgen! Nice! :D

Svar: Ja det blev en del gjort ^_^
Annaaaanas

2018-05-16 @ 09:09:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0