just another day.

Hallo!
 
Ny dag och det känns lite bättre idag, vilket är skönt. Önskar dock bara att jag kunde gå tillbaka till mitt vanliga jag igen. Är så trött på att vara ledsen hela tiden. Vädret gör det inte enklare heller, det blåser och det regnar. 
 
Mitt redigeringsprogram som jag brukar använda för att redigera mina videos i bestämde sig för att sluta fungera i söndags. Yeey, när jag var i stort sett klar med en vlogg... Men nu känner jag att jag har fått liite ny kraft så ska se om jag kan ta ner något annat program och börjar om. Har två (om man räknar den som klar fast ändå inte) som ska upp. Det kanske kan få mig att tänka på något annat också så det inte blir som gårdagen. Då gick jag och la mig när jag kom hem, sov i två timmar och spenderade resten av kvällen i soffan framför serien Riverdale som Therése tipsade mig om för någon vecka sedan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

<3 Hoppas du hittar ett nytt bra program!

Svar: Jo det gick nog ganska bra faktiskt :) tack för tipsen! <3
Annaaaanas

2018-10-30 @ 20:30:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0