nämen hej igen.

Hallo!
 
Jisses vad tiden går fort!! Jag skrev ju att jag skulle vara lite off i mitt förra inlägg. Sen började jag skriva ett inlägg men hann inte lägga in bilder så det kom aldrig upp. 
 
Det har varit mycket som har gått runt i huvudet. Så klart var det ju mycket där inför bröllopet och även efter. Mycket intryck att smälta, framförallt det faktum att JAG ÄR GIFT. Hur sjukt är inte det?! Ska försöka slänga upp lite bilder här på bloggen från dagen. Finns en hel del fina som jag kan dela med mig av. Men vilken dag, det är väl det enda jag kan säga just nu. Får ta och skriva ihop ett bättre inlägg senare om dagen. 
 
Idag är det fredag, vilket är skönt. Inga planer för helgen heller så blir extra skönt med en lugn helg. Ska försöka redigera en ny vlogg som jag filmade i början av veckan då jag var på tjänsteresa. Det var nämligen utrullning av det nya besiktningssystemet för Norrköping och jag fick följa med eftersom jag har lite ansvar för vissa av besiktningsingenjörerna där. Det var kul att få träffa dem och även administratören. 
 
Men nog om det. Nu kör vi igång peppning av fredag och helg tycker jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Sån sötis!

Svar: Men du då!
Annaaaanas

2018-10-29 @ 14:28:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0