not a good day.

Hallo!
 
Idag är ingen bra dag. Har mycket ångest, känner mig bara ledsen och det gör ont i kroppen. Detta har pågått i stort sett hela helgen. Fast det har varit en väldig berg- och dalbana. Antingen så har jag varit väldigt ledsen och nedstämd eller så har jag varit mitt vanliga glada jag. 
 
Det som är jobbigast just nu är att jag vet inte varför eller vad som har triggat igång detta. Det betyder ju också att jag inte vet vad jag ska göra för att kunna göra det bättre. Jag gissar att det blir till att bara vänta ut och hoppas att det går över snart. 
 
Just nu sitter jag mest och stirrar på klockan och hoppas att hon snart blir 16:00 så att jag kan få gå hem och lägga mig under täcket. 
 
Koppen med värmande te och/eller kaffe är min tröst just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Nej vad jobbigt :( Hoppas det blir bättre snart <3

Svar: Tack vännen! <3
Annaaaanas

2018-10-30 @ 20:25:15
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0