so much noise.

Hallo!
 
Fredag igen, men så himla skönt. I onsdags fick jag en liten ångestattack strax innan jag skulle gå hem från jobbet. Björn skulle komma hem lite senare så jag hade planerat saker som jag skulle passa på att göra när jag ändå hade lägenheten för mig själv. Men nej, det blev inget sånt. Istället blev det film, började pyssla till placeringskorten och sen satt jag och färglade i min målarbok. 
 
Men det slutade inte. Vaknade upp med huvudvärk och ångest igår också. Den blev värre ju längre dagen gick. Ville bara hem från jobbet och lägga mig under täcket igen. Strax efter lunch så gick det inte mer. Som tur är så har jag förstående kollegor som gav mig en kram och sa att jag borde gå hem och vila och inte tänka på något. Jag minns knappt hur jag kom hem men det brast när jag kom hem och fick känna tryggheten av Björns famn. 
 
Han är helt underbar och bäddade ner mig i sängen och väckte mig igen efter ungefär två timmar. Drömde jättemärkligt om att jag först var jagad och sen mötte jag upp min syster och bästis och vi skulle klä ut oss till en Halloween-fest och jag klädde ut mig till en läskig clown men kunde inte sluta skratta när jag skulle vara läskig. Mycket märkligt!
 
Resten av eftermiddagen och kvällen spenderades i soffan framför tv:n och film men min målarbok. Björn var så fin och gjorde middag till mig och tog hand om mig. 
 
Idag känns det bättre. Det är fredag och jag försöker att bara tänka positivt. Jag tror att allt kom över mig med jobb, bröllop, träning och en lite oviss framtid. Dock så är planen nu att göra en lista och skriva ner verkligen ALLT som ska fixas till bröllopet och hoppas att det kan göra mig lugnare då jag kommer att ha mer koll. 
 
Nu är det de sista timmarna kvar på jobb och sen laddar vi för premiären av hockeyallsvenskan ikväll. Om vädret tillåter så ska vi ut och springa innan. 
 
Önskar er alla en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Heja er, ni fixar detta! Fokusera på det som är viktigast! Det andra får ni ta om ni hinner med, annars är det inte hela världen, bröllopet kommer bli kalas! ^_^

Svar: Tack för de värmande orden! ^_^ <3
Annaaaanas

2018-09-21 @ 16:47:40
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0