torture.

Hallo!
 
Vad har hänt egentligen.? Har inte skrivit här på ett tag. Har varken orken, lusten eller ibland ens tiden till det. 
Idag har jag mycket ångest och mensvärk. Ingen jätterolig kombination måste jag säga. Låg och vände och vred på mig i morse innan klockan ringde med en nervositetsångest och illamående som jag inte har känt sen mitt gamla jobb. Jag förstår dock inte riktigt varför jag får det nu, jag trivs ju på detta jobbet. Får väl försöka stå ut idag så gott jag kan och hoppas att det har försvunnit till imorgon. 
 
Någon annan som känner så här som har något tips på hur man kan hantera det?
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0